לניהול מעבדה אנליטית בחברה תעשייתית בירושלים דרוש/ה כימאי/ת בכיר/ה. במסגרת התפקיד תכנון ארוך טווח של מערך הניסויים והבדיקות, ניהול צוות עובדים ברמה האישית והמקצועית, ניהול תקציב המעבדה, היערכות עתידית ברמה המכשור ועוד. לתפקיד נדרשת יכולת הובלה והנעה של אנשים וראייה מערכתית רחבה.
דרישות התפקיד
דרישות *תואר שני/שלישי בכימיה *תואר בכימיה אנליטית-יתרון משמעותי *ניסיון קודם בעבודת מעבדה אנליטית *ניסיון קודם בניהול עובדים *נכונות למשרה מלאה בירושלים *יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, יסודיות וחריצות **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
לעמותה בעלת חזון יזמי - חברתי בירושלים דרוש/ה מנכ"ל. אחריות לפיתוח שותפויות מול גורמים במגזר הציבורי והעסקי כאחד, פיתוח מקורות כספיים ושימור משאבים לטובת העמותה מול ארגונים פרטיים / ציבוריים / קרנות. הוצאה לפועל של יוזמות ופרויקטים שונים, איתור הזדמנויות עסקיות וחברתיות, מיתוג ושיווק העמותה באמצעים השונים – מדיה דיגיטלית, מיטאפים,כנסים. אחריות לבניית תוכנית עבודה שנתית, פיתוח תשתיות ונהלי עבודה לצד אחריות לניהול הפיננסי והמנהלי של העמותה.
דרישות התפקיד
דרישות * רקע וניסיון מוכח בגיוס ופיתוח משאבים בארץ ובחו"ל – גיוס תרומות/הכרות עם קרנות/עבודה מול מוסדות וגופי תמיכה ממשלתיים/ קולות קוראים. * ניסיון ויכולת מוכחת בניהול פרויקטים בעלי אופי יזמי. * אוריינטציה עסקית, יכולת זיהוי הזדמנויות והובלת תהליכים. חיבור לטכנולוגיה ולחדשנות. * מיומנות וורבלית וכתיבה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית כאחד. * יכולות שיווק, חיבור חברתי לצד הבנה וניסיון מוכח בניהול יחידה ובניהול עובדים. * נכונות לעבודה בשעות עבודה מאומצות ** התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
למוסד אקדמי בירושלים דרוש/ה מרכז/ת אגף לתפקיד הכולל: אחריות על מדיניות פיתוח האוספים ומימושה משלב ביצוע מחקר שוק מקיף, בדיקת היתכנות וישימות להקמה, כתיבת תוכניות עבודה, בחינת היבטי תוכן ולוגיסטיקה לצד חיבור בעלי עניין לחזון. יצירת שיתופי פעולה עם מוסדות, אספנים ותורמים בארץ ובחו"ל ייצוג הארגון בפורומים שונים בישראל ובחו"ל שותפות בגיבוש הפעילות התרבותית והחינוכית כולל אירועי תרבות, כנסים ותערוכות ניהול הצוות המקצועי
דרישות התפקיד
דרישות * תואר שלישי ומעלה ממוסד אקדמי מוכר. * ניסיון מוכח בניהול צוות * זיקה לנושא היהדות / הכרות עם ארון הספרים היהודי. * הכרות עם יהדות התפוצות ונושא "עמיות יהודית"- יתרון. * ניסיון בפיתוח והובלת פרויקטים - יתרון. * יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, בעברית ברמת שפת אם, ובאנגלית ברמה גבוהה מאוד. * יכולת אופרטיבית גבוהה, יכולת תכלול נתונים. * יכולת הובלה לשינוי, רתימה לחזון והובלת ממשקים בין אישיים מגוונים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת ביוטק מובילה בירושלים דרוש/ה PMO לניהול פרוייקטים מחקריים בחברה. התפקיד כולל ליווי תהליכים באופן רוחבי, יצירת שיתופי פעולה עם מכוני מחקר וחוקרים בעלי שם, איסוף חומרים, טיפול במכרזים וועדות מקצועיות, תכנון הפרוייקט על כל שלביו ועוד. למעוניינים בתפקיד מאתגר ודינאמי.
דרישות התפקיד
דרישות *השכלה אקדמית בתחומי הביולוגיה *ניסיון מעולם הפארמה/ביוטק *אנגלית גבוהה *נכונות למשרה מלאה בירושלים *מוטיבציה גבוהה לעשייה, חריצות, ראש גדול **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד** קורות חיים יש לשלוח למייל: administration@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: C-PMO
לבית מלון בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תפעול לתפקיד רוחבי הכולל בתוכו ניהול צוות אחזקה, משק בית, ביטחון ואירועים. אחריות על על חוזים וספקים חיצוניים, ניהול פרויקטים,קשר עם גורמים חיצוניים,ניהול התפעול של המלון, ממשקי עבודה עם סוכנים, טיפול בשביעות רצון לקוחות, ניהול צוות מנהלים גדול, בקרה וניהול תקציב.
דרישות התפקיד
דרישות ניסיון מקצועי מוכח – חובה יכולת ירידה לפרטים הקטנים שליטה בתוכנות מחשב ניסיון ניהול והנעת עובדים יחסי אנוש מעולים יכולת התמודדות במצבי לחץ *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. סיוע בניהול ופיקוח על פרויקטים , סיוע בבקרת הפרויקט משלב התכנון ועד לסיום הביצוע, טיפול במכרזים, התקשרויות חוזיות מול יועצים חיצוניים, יישום החלטות, ריכוז הטבות ומענקים, בקרת תקציב ועמידה בלוחות זמנים.
דרישות התפקיד
דרישות • תואר ראשון במדעי החברה / משפטים / הנדסה / אדריכלות. • ניסיון בעבודה בניהול פרויקטים, ניהול תקציב, התקשרויות. • ניסיון עם המגזר הציבורי. • יתרון בתפקיד ניהולי • יוזמה, חשיבה יצירתית ואסרטיביות. • יכולת הנעה של תהליכים מרובי ממשקים, יחסי אנוש מצוינים. • מוכנות לעבודה לטווח זמן מוגבל **המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ** מובהר כי מדובר בנותן שירותים עצמאי ולא ישררו יחסי עובד-מעביד קורות חיים יש לשלוח למייל: fin@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: T-ASSA
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה אחראי/ת מערכות מידע, במסגרת התפקיד ניתוח, פיתוח ותחזוקה של מערכת מידע אירגונית בפיתוח. אחריות על מערך המחשוב – פיתוח תכנה וסיסטם ועל צוות המונה כ-5 אנשים. העבודה במשרה מלאה וקבועה, הכוללת נסיעות למרכז הפיתוח בפתח תקווה (בתדירות של אחת לשבוע).
דרישות התפקיד
דרישות • תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול / מדעי המחשב או הנדסאי/ת עם ניסיון רלוונטי. • 4 שנות נסיון לפחות בניתוח וניהול פרויקטים אפליקטיביים של מערכת מידע Work Flow הכוללת מספר מודולים בפיתוח. המערכת מפותחת ב C# מול SQL SERVER נסיון בפיתוח SQL – יתרון. • יכולת עבודה מול ממשקים רבים ומול לקוחות פנימיים - חובה. • הכרות עם FW תשתיות, שרתים ואנטי וירוס. • יכולת אנליטית גבוהה. • אנגלית ברמה גבוהה. • יכולת עבודה בצוות. • ידע בכלי OFFICE - אקסל ברמה גבוהה. • בעל/ת יחסי אנוש מעולים • הכרות עם מערכת ה JIRA יתרון *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד קורות חיים יש לשלוח למייל: engineering@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: N-LOLO
לחברת הייטק בירושלים דרוש/ה סמנכ"ל/ית משאבי אנוש. במסגרת התפקיד: תכנון כ"א בארגון, בניית תוכניות הדרכה ורווחה לעובדים, בניית תקציב שנתי, קשר עם גורמי חוץ רלוונטים, אחריות על יישום מדיניות, ניהול הנהלים והכללים, טיפול בהתקשרויות חוזיות וניהול תהליך מכרזי הרכש בארגון.
דרישות התפקיד
דרישות *תואר ראשון-חובה. *תואר שני-יתרון *ניסיון של שש שנים לפחות בעולם המשאבי אנוש *הכרות עם מערכות ציבוריות לרבות משרדי ממשלה *התנהלות מול ועדי עובדים *יחסי אנוש מעולים *אנגלית ברמה גבוהה *הכרות עם מערכות מידע ממוחשבות *כושר הבעה בעל פה ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. קורות חיים יש לשלוח למייל: engineering@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: N-MAM
טיפול כולל בנושאי ההסברה, יחסי הציבור והתקשורת - מתן מענה לפניות נציגי תקשורת, תוך קבלת המידע מבעלי התפקידים הרלבנטיים בארגון. - קידום יחסי ציבור לפעולותיהן ועבודתן השוטפת - אחריות על הפקת דוחות ופרסומים שוטפים בעברית, אנגלית וערבית, תוך תיאום עם הגורמים המקצועיים. - אחריות על עדכון, תחזוקה ושדרוג של אתר האינטרנט, תוך קבלת המידע מבעלי התפקידים הרלבנטיים בארגון ותוך קבלת תמיכה טכנולוגית מתאימה מהאחראי על המחשוב והתיקשוב בארגון. - אחריות על פניות ציבור ועל מימוש חוק חופש המידע ומענה עליהם בתאום עם הגורמים המקצועיים. - ניהול קשר שוטף עם כלי התקשורת ועם הכנסת. - העבודה תתבצע בשיתוף פעולה עם גורמים רלבנטיים בארגון ומחוצה לו. - ביצוע מטלות נוספות בתיאום עם הממונים.
דרישות התפקיד
דרישות: - תואר אקדמי בתחום תקשורת או מדיניות ציבורית או בתחום רלבנטי דומה או לימודי תעודה מוכרים. - ניסיון עבודה של 5 שנים לפחות בתפקיד דובר, או בתפקיד בעל מאפיינים דומים לתיאור התפקיד הנ"ל, עדיפות לניסיון במגזר הציבורי. - יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש טובים. - הכרות טובה עם כלי התקשורת והכרת עבודתה של הכנסת והממשלה *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
לגוף ציבורי בירושלים, לעבודה בכפיפות לסמנכ"ל הארגון, דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים ורכז/ת מנהלה בכיר/ה תחומי האחריות כוללים: גיבוש מדיניות, כתיבת נהלי עבודה וליווי תהליכי הטמעה, יצירת שיתופי פעולה, הובלת ממשקים מורכבים, ריכוז נושאים, ביצוע מעקב ובקרה ועוד תפקיד רוחבי בעל יכולת השפעה ויכול להתאים לבעלי/ות ניסיון קודם עם ראיה רחבה ורצון לעשיה. דרישות * אקדמאי/ת- חובה * ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה * ניסיון קודם בארגונים גדולים- יתרון משמעותי * ראיה מערכתית,אחריות אישית,יכולת הובלה והנעת תהליכים, סדר וארגון * יחסי אנוש טובים,אסרטיביות לצד נעימות, מנוע פנימי לעשייה * נכונות למשרה מלאה בירושלים *** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ****
לחברה תעשייתית היושבת באזור ירושלים דרוש/ה מנהל/ת שרשרת אספקה. תפקיד בכיר בכפיפות למנכ"ל החברה ומקביל למנהלים נוספים בארגון התפקיד יכול להתאים לבעלי/ות ניסיון קודם בסביבה יצרנית ובעלי/ות הכרות עם כל תחומי שרשרת אספקה ומצריך יכולת לתכנון חומרי גלם וקידום העבודה ברצפת היצור,ניהול מערך הרכש לרבות איתור ספקים,קיום מו"מ,טיפול באספקות,ניהול תחום ייבוא-ייצוא כולל הקשר עם משלחים, עמילות מכס, רשויות ועוד. תפקיד ניהולי בחברה בעלת אופי משפחתי ונעים לצד תנאים טובים.
דרישות התפקיד
דרישות * עברית ואנגלית ברמה גבוהה- חובה * ניסיון קודם בתפקיד דומה, לרבות חברה תעשייתית- חובה * אקדמאי/ת- יתרון משמעותי * הכרות מוקדמת עם מערכות ייעודיות * אסרטיביות, רמה אישית גבוהה, יכולת ניהול, ראיה רחבה, מקצועיות * יחסי אנוש טובים, אדיבות, יכולת עבודה בצוות * נכונות למשרה מלאה באזור ירושלים *** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד *****
לתפקיד ראשי הנהלת החשבונות בחברת הייטק גדולה ומוכרת בזירה הגלובלית, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת אנגלית לתפקיד עם אחריות והמון יוזמה אישית. השתלבות בחברה העוסקת בזירה הבינלאומית, תוך סיפוק תמידי וקצב מהיר במסגרת התפקיד; טיפול בחשבונות החברה, הוצאת דוחות חודשיים, קשר מול הספקים, בדיקת הוצאות עובדים, תשלומים לרשויות תקשורת עם גורמי חוץ וריכוז התחום בחברה. למעוניינים/ות בסביבת עבודה איכותית עם אופק ברור ובקצב גבוה
דרישות התפקיד
דרישות *הנח"ש סוג 3 *אנגלית ברמת גבוהה/ ברמת ש"א *נכונות לעבודה בשעות מגוונות *יכולות תפקוד תחת לחץ, מולטי-טאסקינג, יוזמה אישית וראש גדול *יחסי אנוש מצוינים, ייצוגיות, אדיבות ומוטיבציה גבוהה *נכונות למשרה מלאה בירושלים **המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
לתפקיד תפעולי במטה גוף ציבורי בירושלים, לתפקיד בכיר בכפיפות לסמנכ"ל תפעול ועבודה שוטפת מול מנכ"ל הארגון, דרוש/ה איש/אשת תפעול עם רקע וניסיון קודם בניהול פרוייקטים, קידום והובלת תהליכים, הטמעת נהלי עבודה, טיפול רוחבי במספר משימות במקביל ועוד תפקיד דינמי עם אתגר מקצועי רב ויכול להתאים לבעלי/ות ניסיון קודם בתפקיד דומה ועדיפות להכרות עם המגזר הציבורי.
דרישות התפקיד
דרישות * אקדמאי/ת- חובה * ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה * ניסיון קודם בארגונים גדולים- יתרון משמעותי * ראיה מערכתית,אחריות אישית,יכולת הובלה והנעת תהליכים, סדר וארגון * יחסי אנוש טובים,אסרטיביות לצד נעימות, מנוע פנימי לעשייה * נכונות למשרה מלאה בירושלים *** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ****
לבית עסק בצביון דתי בבעלות פרטית בירושלים דרוש/ה רו"ח מוסמך עם ניסיון קודם כמנהל/ת כספים/חשב/ת בארגון, דובר/ת אנגלית ברמה גבוהה לניהול המערך הפיננסי בארגון. תחומי האחריות בתפקיד זה כוללים עבודה חשבונאית שוטפת (הכנה ועריכת דוחות כספיים, ביצוע ביקורות, דיווחים חודשיים) לצד ניהול מערך ההתחשבנויות בחברה, גביה, ניהול צוות ועוד.
דרישות התפקיד
דרישות * שליטה בשפות עברית ואנגלית- חובה * השכלה רלוונטית- חובה * ניסיון קודם בתחום לרבות עבודה בארגונים- חובה * סדר ודיוק, ראיה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטים, אחריות אישית * יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אדיבות, יכולות ניהול * נכונות למשרה מלאה בירושלים ***המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*** קורות חיים יש לשלוח למייל: industry@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: B-BTH
למערך שירותים חברתיים בירושלים דרוש/ה מנהל/ת כ"א. במסגרת התפקיד אחריות לתהליכי גיוס וקליטת עובדים, טיפול בהסכמי שכר, אחריות להכשרות מקצועיות, עבודה רוחבית מול מנהלי מחלקות, בנייה והפקה של דוחות תקופתיים, ניהול צוות עובדים ועוד. לתפקיד נדרשת ראייה מערכתית רחבה ויכולת הובלה והנעה.
דרישות התפקיד
דרישות *תואר ראשון, עדיפות לבוגרי תואר במש"א/מדעי החברה *ניסיון מוכח בהובלת תהליכי גיוס וקליטת עובדים *ניסיון מוכח בניהול הסכמי שכר והסכמים קיבוציים *ניסיון מוכח מארגון גדול *נכונות למשרה מלאה בירושלים *יסודיות וחריצות, מוטיבציה לעשייה, אוריינטציה לארגונים חברתיים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
לניהול צוות מקצועי בארגון גדול ויחיד מסוגו בירושלים, דרוש/ה מנהל/ת צוות לתפקיד מאתגר הכולל בתוכו הובלה והנעה ליעדים ותפוקות, ראייה מרחבית של תהליך מתחילתו ועד סופו, הצבת יעדים לצוות ודאגה לסגירת קצוות, ניהול העובדים בפן המקצועי והאישי, מתן מענה שוטף לכל חברי הצוות ויכולת דיווח לממונים הישירים. למנהלים/ות צעירים/ות המעוניינים בתפקיד ניהולי המשמש מקפצה להמשך הדרך, בארגון איכותי בירושלים.
דרישות התפקיד
דרישות *תואר אקדמי - חובה *ניסיון בהובלת צוות - חובה *ניסיון בעבודה מול יעדים ותפוקות - חובה **המשרה הינה משרה מלאה בירושלים** **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
לניהול מספר אזורים בחברת ניקיון הממוקמת באזור ירושלים והסביבה דרוש/ה מנהל/ת לתפקיד המשלב מטה ושטח. כחלק מהתפקיד יש צורך בניהול כולל של כ300 עובדי ניקיון ועשרות מפקחים, שמירה על סטנדרט גבוה, איכות העבודה, רווחת העובדים ויסודיות. זאת לצד יכולת ראיה מרחבית, התנהלות מול גורמים בכירים, ניהול תקציבים ודיווח לגורמים שונים. למעוניינים בתפקיד ניהולי בכיר המשלב שטח ויכולות גבוהות בארגון איכותי.
דרישות התפקיד
דרישות *ניסיון ניהולי בחברה/גוף גדול, לרבות ניהול עובדי ניקיון- חובה *יכולות ניהול גבוהות - חובה *תואר אקדמי - יתרון משמעותי *שליטה בספות נוספות לרבות ערבית - יתרון משמעותי *אמינות, לויאליות, חריצות, יחסי אנוש טובים מאוד. *משרה מלאה פלוס בירושלים* **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
אח/ות ראשי/ת לתפקיד ניהולי בתחום הגריאטריה בירושלים
תאריך עדכון
09/03/2020
תיאור משרה
לניהול צוות רפואי בתחומי הגריאטריה דרוש/ה אח/ות ראשי/ת לתפקיד לטווח הארוך. התפקיד מרכז בתוכו אחריות ניהולית על צוות מקצועי ומנהלתי, פיקוח ובקרה לגורמי חוץ וניהול שוטף של המקום. דאגה לרווחת המטופלים, הבנה בתחומי הסיעוד והגריאטריה, סבלנות ויחסי אנוש נהדרים. למעוניינים בתפקיד משמעותי בדרג ניהולי בתחום.
דרישות התפקיד
דרישות *אח/ות מוסמכ/ת - חובה (עדיפות לראשי/ת, עדיפות לתואר אקדמי) *ניסיון בעבודה סיעודית בסביבה גריאטרית - חובה *יכולות וניסיון בניהול צוות מקצועי - חובה *יחסי אנוש טובים, תודעת שירות, נועם הליכות וזמינות **משרה מלאה בירושלים** ***המודה פונה לנשים וגברים כאחד***
לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תחום מרכז העיר. התפקיד דורש אחריות כוללת לפיתוח מרכז ירושלים בדגש על הפיתוח המרחב הציבורי והפיתוח הכלכלי של המרחב. נדרש ניהול וליווי תב"עות והיתרים ע"י החברה, ייזום, תכנון וניהול פרויקטים של שדרוג המרחב העירוני. תאום וקידום פרויקטים זמניים/קבועים בגבולות מרכז העיר, ניהול ממשקים עם גופים עירוניים ויזמים פרטיים הפועלים במרחב ואחריות להובלת פעולות מיתוג וקידום מרכז העיר רבתי.
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד: * תואר ראשון בכלכלה/מינהל ציבורי/אדריכלות/גיאוגרפיה או תואר רלוונטי אחר. תואר שני- יתרון. * ניסיון של 5 שנים ומעלה בניהול פרויקטים/תכנון ובניה/ פיתוח עירוני ועסקי. * 3 שנות ניסיון בניהול עובדים בכפיפות ישירה. * ניסיון בעבודה במגזר ציבורי- יתרון. * יוזמה וחשיבה יצירתית, עצמאות רבה בעבודה לצד יכולת מוכחת בעבודת צוות. * מועד אחרון להגשת מועמדות הינו: 13/03/2019 קורות חיים יש לשלוח למייל: customer@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: T-MERKAZ
לארגון גדול יציב ומוביך בתחומו בירושלים דרוש/ה מהנדס/ת תעשייה וניהול בעל/ת ניסיון קודם מוכח בתחום הפרוייקטים / או"ש, להשתלבות בתפקיד ניהולי מוביל, החולש על ניתוח, אפיון, עיצוב תהליכים בארגון, פעילות מתמדת של שיפור וייעול שיטות , תוך עבודה מול מנהלים בכירים בארגון והנעת תהליכי שינוי בחברה כולה.
דרישות התפקיד
דרישות * השכלה רלוונטית- חובה * ניסיון קודם מוכח- חובה * אוריינטציה למערכות מידע, ראיה רחבה, יכולת עבודה רוחבית לצד ירידה לפרטים * אסרטיביות,יחסי אנוש טובים,עמידות ללחצים * דרייב פנימי, רמה אישית גבוהה * נכונות לעבודה במשרה מלאה בירושלים *** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד *** קורות חיים יש לשלוח למייל: industry@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: B-MSZ