גולדמן מיון והשמה

משרות בכירים בגולדמן

מנהל/ת משרד ואחראי/ת תיאומים לחברת פרוייקטים

תחום מקצועי אדמיניסטרציה מספר משרה jm17084
תפקיד אדמניסטרציה/נהול משרד אזור גיאוגראפי ירושלים והסביבה
שם משרה מנהל/ת משרד ואחראי/ת תיאומים לחברת פרוייקטים סוג משרה מלאה
תאריך עדכון 06/12/2018 דרגת ניהול
תיאור משרהלחברת פרויקטים ארצית הממוקמת בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד. תפקיד המשלב אחריות אדמיניסטרטיבית כוללת לפעילות המשרד, כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות, קשר עם אנשי מקצוע ומנהלי פרויקטים, מענה טלפוני, עבודה על מערכות ממוחשבות, ריכוז תחום הכספים, קופה קטנה. תפקיד מגוון בסביבה נעימה
דרישות התפקיד
דירשות
* אקדמאי/ת- יתרון
* ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / ניהול משרד - חובה
* מולטיטאסקינג, סדר וארגון, רצינות, אחריות
* רמה אישית גבוהה, שירותיות, אדיבות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ומאידך יכולת עבודה עצמאית
* זמינות למשרה מלאה בירושלים (ניתן לבחון גמישות בשעות)
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד***
קורות חיים יש לשלוח למייל: industry@goldman-hr.co.il, תחת שם הקוד: B-MMB


הוסף לסל המשרות שלח קורות חיים שלח לחבר הדפס
© כל הזכויות שמורות לגולדמן מיון והשמה
דרונט בניית אתרים